11 Haziran 2010 Cuma

PUİK’İN GÜNLÜĞÜ




Sevgili Günlük;

Bugün öğrendim:  İnsanlar ikiye ayrılır; köpekleri sevenler ve sevmeyenler, diye… Ben köpekleri sevenler grubundanım…

Sevgili Günlük;

Kadın insanları anlayamıyorum. Mesela annemler- evet benim iki annem var- ; hem yemek yemeyi, hem alkol almayı seviyorlar. Yemek yiyip, rakı içiyorlar ve sonra göbeklerinin çıkmasından şikâyet ediyorlar. Oysa babamın hiç böyle bir derdi yok, o bütün kızlardan daha çok, daha çabuk yemek yiyor ve daha çok içiyor ama göbeği çıkmıyor. Yoksa göbeği var mıydı? Dur bir bakayım… Hımssss… Evet, küçük bir parça göbek yapmış, alkol göbeği…

Sevgili Günlük;

Mark Twain’i seviyorum.

Sevgili Günlük;

Dövme yaptırmaya karar verdim. Bunu Burcu Annemden öğrendim. O sürekli çizer, çizemezse fotoğraf çeker. Kendi dövmesini tasarlıyor. Ben de şu sözü gövdemin alt bölümüne yazdırmaya karar verdim; “AÇ BİR KÖPEĞİ DOYURSANIZ SİZİ ISIRMAZ, İNSAN İLE KÖPEK ARASINDA Kİ EN ÖNEMLİ FARK BUDUR.” Elbette Twain…

Sevgili Günlük,

Şu Pamuk Abla’ya yazmaya karar verdim. Başka türlü sorunlarıma çözüm bulamayacağım sanırım, mesela kuyruk sallamak için neden popomu da sallıyorum? Biliyorum, istemsiz bir hareket bu. Engel olamıyorum ama erkek bir köpeğe de yakışmadığını düşünüyorum. Evde kimse yokken alıştırma yapıyorum, bir türlü beceremiyorum. Üstelik kedi Şeker bana bakıp kıs kıs gülüyor, sinirim bozuluyor.

Sevgili Günlük;

Durum çok fena. Bugün dehşet içinde fark ettim ki kurabiye kavanozunda sadece üç kurabiye kalmış!

Sevgili Günlük;

Yürüyüşler sırasında annemlerin veya babamın neden bokumu toplayıp, poşetlediklerini hiç anlamıyorum. Çok iğrençler!

Sevgili Günlük;

Bugün babamla Dünya Kupası’nın açılışını yaptık. Annem, İspanya’yı babam Arjantin’i favori gösteriyor. Benim favorim ise sadece kızarmış tavuk

Sevgili Günlük;

Yatağıma yatmadan önce üç kere kendi etraımda dönüyorum. Kimi zaman kalkıp bunu tekrar yapıyorum, neden yapıyorum anlamış değilim. Bu döngüler yüzünden kimi zaman uykum kaçıyor, bozuluyorum.

Sevgili Günlük;

Alt katta oturan Zeytin sanırım benden hoşlanıyor. Biraz kısa ve çok psikopat bir kuzeni var ama olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder