15 Haziran 2010 Salı

Mıcır ve Puik Dertleşiyor



P- Oğlum bak, demedi deme, bu sağa sola işeme huyun yüzünden seni kısırlaştıracaklar, konuşurlarken duydum.
M- Hiiii…Ne zaman dediler?
P- Geçen gün sn balkonda miskin miskin yatarken. Onlar yemek yiyordu, kapı arkasından dinledim.
M- Ne dediler? Ne dediler?
P- Babam dedi ki; ‘çok bağırıyor artık. Bütün gün mavv, mavvv, maaauuvvv…Susmuyor. Kısırlaştıralım bari…!’
M- Eeee annem ne dedi?
P- ‘Evet,’ dedi. Yazık hayvana. Valla hayvan  dedi sana. Sonra da,’üstelik her yere işiyor. Geçen gün yorgana işemiş, sonra da bir güzel benim pijamamla kapamış üstünü… dedi..
M- Hiiii…O kadar da kamufle etmiştim. Anlamış demek ki…
P- Oğlum sende çok fenasın, kızın bilgisayarına da işedin geçenlerde.
M- Oğlum, ne yapayım dayanamıyorum. Bir gidiyor, akşam geliyor. Üzerinde envai çeşit kedi kokusu…Dişi kediler; Çakıl, Şanslı, Mistik…Kokluyorum, kokluyorum, dayanamıyor, işiyorum.
P- Bak Mıcır ben seni anlıyorum. Ben de sokağa çıktığımda her ağaç altında salyalarım akıyor, gözüm dönüyor,işiyorum ama eve yapmıyorum.
M- Ne yapalım pekiiii? Biz senin gibi çıkamıyoruz ki sokağa! Senin keyfin yerinde tabii…Tak tasmayı boynuna git istediğin yere işe…
P- Sana da nı tasma alsınlar, söyleyeyim mi?
M- Hadi leyn…Takmam ben tasma falan. Madara mı edeceksin beni elin sokak kedilerine?
P- Ama bak kestirecekler haberin olsun…
M- Kestirmem…Kestirmem! Maaaavvvvv…..Maaauuuuvvvv…Maaaauuuuvvvv…
P- Sus be oğlum, terlik gelecek şimdi.
M-Maaaavvvvvv….Maaauuuaavavva…Mavvvv…
P- Ben kalkayım en iyisi buradan.
M-Maavvvvvv….
Cihan- Mıcır! Sus!
M-Mav?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder