9 Haziran 2010 Çarşamba

MICIR'IN GÜNLÜĞÜ


Sevgili Günlük;

Bilgisayarın önünde yatıp, kuyruğumu kah klavyenin kah ekranın önünde dolaştırmayı seviyorum. Ancak bu ikisini aynı insana karşı yapmıyorum. Misal; babamla bilgisayarda isek, kuyruğumu ekranda dolaştırıyorum çünkü kendisi sürekli satranç oynuyor. Annemle bilgisayarda isek klavyede çünkü kendisi yazı yazıyor. Evet, sana itiraf edebilirim sadece bana evde ilgi gösterilsin istiyorum. Ayrıca bu konuda annemi kendime feci derecede rakip olarak görüyorum. O gelmeden babamın kucağına yayılıyorum ki, annem başını babamın dizine koymasın. Zavallı babam bazen ikimizi de taşımak zorunda kalıyor. Bir eliyle benim tüylerimi, diğeri ile annemin saçlarını okşamak onu yoruyor.

Sevgili Günlük;

Annemin başka bir evde başka kedilerle ilişkisi olduğundan şüpheleniyorum.

Sevgili Günlük;

Apartman kapısına uyuz oluyorum. Irkçı bir kapı kendisi.İnsanlar gelince açılıyor ama ne bana , ne de Dingil'e açılmıyor. Saatlerce kapının önünde durup bakıyoruz.Bana mısın demiyor!

Sevgili Günlük;

Babamın sakalları gibi bıyıklarımın olmasını istiyorum. İnsan kızlar onu bu haliyle daha çok beğeniyormuş, annem söyledi. Keşke annemde bıyık bıraksa daha çok aile gibi oluruz.

Sevgili Günlük;

Babam her, "hayır" dediğinde ben, "evet" diyorum. Aramızdaki kuşak farkı anlatılır gibi değil. Kız arkadaş yasak, balkondan sarkmak yasak, koltukları tırmalamak yasak, kablo kemirmek yasak, sokaktaki kedilere mauvlamak yasak. "Git kendine bir kaplumbağ evlat edin " demek geliyor içimden.

Sevgili Günlük;
Geçen gün okuduğum bir makalede kedilerin 100'ün üzerinde ses çıkarabildiklerini öğrendim. Bunun üzerin çalışıyorum. Ama babam kızıyor!"

Sevgili Günlük;

İrma- bizim sokağın kedisi, tekir, ince ve güzel bir kızdır kendisi. Sessizdir biraz...- doğurmuş...Hem de dört tane. Gelip gelip bizim balkonun altında duruyor, arkasında da bebekleri. Annem bana pis pis bakıyor. Acaba o çocuklar benim olabilir mi? Ya benimse! Firavun kedileri şahidimdir ki ben bir şey yapmadım. Yapmadım değil mi?

Sevgili Günlük;

İrma ve dört yavrusu yine geldi. Bu kedi bana bir şey anlatmak istiyor galiba..

Sevgili Günlük;

Dingil bana metroseksüsel olduğumu söyledi. Sürekli temizleniyormuşum ve tırnaklarım veteriner tarafından kesiliyormuş. Metroseksüel ne demek? Bilgisayarı açsalar da bir baksam...

Sevgili Günlük;

Meaavvv....diye bağırdığımda annemin ve babamın; ama özellikle babamın keza kendisi zaman zaman terlik terörüne de başvurabiliyor, tepki göstermesinden bıktım... Bıktım. Onlara seslenmiyorum ki neden her seferinde karşılık veriyorlar anlamıyorum.

Sevgili Günlük;

Puik'in bebekken beni büyüttüğünü, soğuk gecelerde koynunda uyuttuğunu, onunla aynı kaptan yemek yediğimi ve onu çok sevdiğimi lütfen diğerleri duymasın. Lütfen duymasın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder